keskiviikko 21. lokakuuta 2015

MyEF-palvelu ja parhaat ihmiset

Uskallanko lähteä yksin kielimatkalle?
Onko noloa lähteä ilman kaveria?
Saako kielimatkalta varmasti ystäviä?

Mäkin ennen matkan varaamista mietin näitä asioita. Mitään ei kuitenkaan kannata pelätä, sillä voin luvata että et tule olemaan yksinäinen. Jos kuitenkin jännittää lähteä reissuun ilman mitään tuttavuuksia, voin kertoa miten mä tutustuin suureen osaan mun kielimatkafrendeistä.
Yksi todella hyvä, melkeinpä paras keino löytää samalle kielimatkalle tulevia on MyEF-palvelu. Se on ilmainen ja saat sinne tunnukset varauksesi jälkeen.


 MyEFssä voit selata (Malta) School Bookia, jossa näet ihmisiä, jotka ovat kohteessasi samaa aikaa kuin sinä. Voit viestittää? heille ja voitte sopia vaikka yhteisestä whatsapp-rymästä.
Sivulta löydät myös hyödyllistä tietoa esim. matkavalmisteluista ja EF-säännöistä. MyEF on melkeinpä välttämätön, sillä täältä varaat etukäteen aktiviteettisi, katsot Ambassador-pisteesi, ja tarkistat pienet yksityiskohdat matkastasi.
Voit myös löytää samalle matkalle lähteviä erilaisilta keskustelupalstoilta, kuten vaikka Demi.fi. Ambassador-tehtäviin kuuluu viestien kirjoittelu ja auttaminen foorumille, joten hyvinkin voit löytää jonkun ambassadorin kirjoittelemassa Demissä, joka on lähdössä samaan aikaan kuin sinä.

Minä siis olen mukana whatsapp-ryhmässä, jossa on 30~ ihmistä, jotka ovat lähdössä Sliemaan samaan aikaa kuin minä. Siellä olen tutustunut kaikkiin hyvin, ja jo ennen matkaa kaikki ovat minulle tosi tärkeitä. Tämä tuo tälläiselle yksinlähtevälle mielenrauhan, että ainakin tuntee monta ihmistä ennen kuin lähden.
Olen myös nähnyt osaa näistä ihanista tyypeistä, 17.10. Oli ihan parasta pälättää yhteisestä matkasta koko päivä! Kävimme myös pelaamassa Megazonea, mikä kasvatti ryhmähenkeä ja sitten tietenkin syömässä, heh. Mä ja muutama muu jäätiin yhdelle Tinjalle yöksi, ja oli kyllä kivaa.


Mulla on peace sign vahvoilla selvästi. Mutta ei se mitään, oli kaikinpuolin tosi kiva reissu. Ollaan jo mietitty että nähtäis uudestaan joku päivä Mikkelissä..
Kaikki nää ihmiset on tosi tärkeitä mulle ja oon oikeesti maailman onnekkain kun nämä kaikki tulee samalle matkalle ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti