keskiviikko 21. lokakuuta 2015

BUCKETLIST

Tässä olisi mun "bucketlist" Maltalle, mutta oikeastaan siis pieniä asioita mitä odotan matkaltani.

1. Saada paljon uusia ystäviä.
Olen jo nyt, ennen matkaa tutustunut tosi moniin kielimatkakavereihini, ja nähnytkin osaa heistä, mutta paikan päällä haluan tutustua mahdollisimman moniin uusiin ihmisiin. 


2. Meressä uiminen.
Kuulostaa tyhmältä, mutta en ole ikinä uinut kunnolla kirkkaassa, vaaleansinisessä meressä. Haluan snorklata, sukellella ja nauttia ihanista maisemista.


3. Ruskettuminen. 
Näin suomalaisena, erittäin vähän matkustelevana kunnon brunan saaminen on tuskastuttavaa. Maltalla aijon grillata itseäni auringossa aina kun mahdollista ja tulla sitten kotiin mahtavien rusketusraitojen kanssa. 
4. Shoppaileminen.
 Tämä on aika perusjuttu, mutta Maltalla näyttäisi olevan niin paljon kivoja kauppoja että pakkohan tätä on odottaa.

5. "Cliff jumping". 
 Olisi vaan niin siistiä hypätä joltain kalliolta ihanaan turkoosiin veteen, ja toivon että tämä tulee toteutumaan.


6. Vesipuisto.
Siis kyllä, tätä odotan todella paljon. Sun&Fun-packiin, jonka siis olen ostanut, kuuluu retki vesipuistoon. Arvatkaa vaan kuka aikoo mennä jokaisen liukumäen ainakin kymmenen kertaa..
7. Varmempi englannin lausuminen.
 Olen ihan OK englanninkielessä, mutta en ole päässyt käyttämään sitä vielä kunnolla arkitilanteissa, joten lausuminen saattaa olla joskus vähän niin ja näin. Haluaisin siis oppia puhumaan englantia sujuvammin.

Tässä tämä mun lyhyt listani oli. Jos harkitsen kielimatkalle lähtöä, mutta et ole varma kohteestasi, voit vaikka tehdä oman yleisen bucketlistin ja sitten katsoa joku maa missä pääsisit toteuttamaan mahdollisimman monta haavettasi.


Mulle siis saa tulla puhumaan kikissä isamandas jos olet kiinnostunut kielimatkoista! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti