keskiviikko 30. joulukuuta 2015

190 DAYS?

Sillon kun mä tän postauksen julkaisen on ihan varmasti on jo vähemmän päiviä, mutta nyt on 1. joulukuuta ja mun kielimatkaan on 190 päivää. Kuulostaako paljolta? Kyllähän se on lukuna tosi iso, mutta oikeasti, kohta tasan puoli vuotta.


Kun mä aloin laskemaan päiviä, oli muistaakseni joku 287 jäljellä. Oon siis odottanut jo melkein 100 päivää, ja voin sanoa että varmaan nopeiten menneet 100 päivää mun elämästä. Ihan kun vasta viikko sitten olisin kädet täristen valinnut mun aktiviteettipaketteja ja täyttänyt tietoja mun MyEF-tilillä. 
Aina kun vilkasen mun päivälaskuria, järkytyn. Se luku vaan pienenee ja pienenee, tuntuu ihan siltä että se luku vähenis 10 numeroa joka päivä. Joskus vaan havahdun siihen että "apua, mä olen ens kesänä lentokoneessa, matkalla Sliemaan". 

Tietty sitten pelottaa, että miten nopeasti siellä kohteessa aika juoksee - yritän olla ajattelematta sitä. Aina kun joku meidän ryhmächatissa alkaa puhumaan esim. lennoista ja semmoisista, tulee outo kihelmöivä tunne vatsaan. Tämmöisenä vähän matkustelevana mä varmaan jännitän astetta enemmän kun jotkut vanhat matkaajakonkarit, mutta tuntuu niin hullulta että pääsen melkein kuukaudeksi ulkomaille. 


Voin jo kuvitella kuinka innostunut/hermoraunio olen joskus toukokuussa... Olen jo nyt suunnitellut ainakin mun päässä tätä matkaa todella paljon, mutta koitan silti olla odottamatta liikaa. Tiedän että kaikki tuskin tulee olemaan täydellistä, mutta tuntuu että jos lähtee "avoimella asenteella" kaikki menee varmaan ihan hyvin


UPDATE - nyt on 30.12, kun julkaisen tämän postauksen. 161 päivää.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti