keskiviikko 30. joulukuuta 2015

Ambassador-paketti

Tänään sain postissa kauan odottamani paketin, onneksi se viimein tuli! Tämä oli siis ambassador-paketti, joka sisältää paljon hyödyllistä materiaalia näiden hommien tekemiseen. Tämän paketin voi saada jokainen ambassador, jolla on yli 500 pistettä. Ambassador-paketti on ilmainen ja sen saa pyytämällä sitä EFn sähköpostin kautta.


Tässä näkyy edustava kuva minusta EF-paidassa. Tämä on tosi pirteän turkoosin värinen ja sitten tietty pinkkiä yksityiskohtaa. Takana on luettelo ilmeisesti EFn kohdemaista!


10 EF-julistetta löytyi myös pakkauksesta. Näitä julkisille paikoille kiinnittämällä saa 150 pistettä jokaista viittä esille laitettua julistetta kohden! Julisteita saa myös kuulemma lisää pyytämällä jälleen sähköpostin kautta. Ainakin mun silmään nämä on oikeasti aika hienoja, kivan simppeleitä. Julisteet on myös yllättävän isoja, mutta ei se haittaa.


Noista ainakin tuo kielimatkoja käsittelevä tulee oikeasti tarpeeseen, sillä tietenkin mä oon mennyt kadottamaan mun kaikki kolme edellistä... Ja ennen mä en tota kielikurssi-esitettä ole lukenukkaan, joten se on varmaan mielenkiintoinen.


Tuo EFn kassi varmaan tulee oikeasti käyttöön, ei koskaan voi olla liikaa kangaskasseja! Myös tämä esite kohdeuutuksista on tosi hyvä, ajattelin tehdä sen avulla postauksen.




Tämä manuaali löytyy myös ambassadorien facebook-sivulta, mutta oli kiva saada se nyt myös paperisena. Manuaali sisältää siis tosi kattavasti ambassador-ohjelman ohjeet ja säännöt. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti